Klassiker består!

Fyra år sen senaste blogginlägget, mycket har hänt i en hoppjerkas liv. Förändring är dagens normala tillstånd, då är det härligt med klassiker som består. Här är ett bidrag för att vinna en BL3 från Bestlite. Även om jag gillar Winston Churchills bordslampa ännu skarpare. Men den här är till min älskade fästmö.

För exakt nio år sedan träffade jag henne på Stockholm Furniture Fair. Vi delade inte bara intresse för design och möbler utan även för skidåkning och upplevelser. Det ena ledde till det andra, tjejen är numera min fästmö och mamma till våra underbara barn.

Vägen till ett komplett hem har varit lång, än är vi inte där, kan bero på vår kärlek för designklassiker, men även att smaken inte alltid är lika. Men klassikern Bestlite är bådas favorit.

Tänk om House of Philia (bloggen som min fästmö läser) samt Länna Möbler (som är en av våra favoritbutiker) kunde vara delaktiga till en perfekt present till våran årsdag som är i februari. Sen är det bara färgen vi ska försöka enas om…

Leave a comment